Projektet Outsourcing: Hvorfor alle virksomheder bør overveje Outsourcing en integreret del af virksomhedens vækst

OUTSOURCING: EN OVERSIGT
Virksomheder af enhver art kan og har gavn af værktøjet i outsourcing hver dag. Virksomheder med store og små har outsourcing hver dag projekter i mange år. Virksomheder at bruge outsourcing som et værktøj til at forbedre og udvikle deres forretning allerede kender værdien at outsourcing bringer til deres organisation. Outsourcing er en business proces betegnelse for hvad er bogstaveligt talt blevet kendt som ansætte en konsulent, uafhængig entreprenør eller freelancer at gøre en bestemt opgave eller opgaver for en organisation, hvor organisationen enten ikke har tid eller ekspertise til at gøre på deres egen. De organisationer, der har brugt outsourcing i mange år ved at med positive det bringer til organisationen, det er også vigtigt at have en velforvaltet handlingsplan for ansætte en konsulent eller entreprenør for en forretningsopgave. Dette omfatter beslutter hvilke projekter eller opgaver at outsource, hvem skal hyre til disse opgaver, hvordan til at styre projektet, hvordan enige om betalingsbetingelser og hvordan man kan opnå de ønskede resultater. Der er mange former for outsourcing spænder fra outsourcing lønningslisten til outsourcing pakke håndtering, at alt i mellem. Små virksomheder ansætte en selvstændig revisor til at håndtere de corporate selvangivelser er i det væsentlige hyre en skatterådgiver. Store virksomheder, der ansætter eksterne kunde servicevirksomheder til at håndtere deres kundesupport er outsourcing som funktion af deres forretning til at fokusere mere på deres business kernefunktioner. Det er helt muligt at outsource næsten hver forretningsproces inden for en organisation.
OUTSOURCING VÆRKTØJER
Der er et væld af værktøjer til rådighed for organisationen søger for at outsource forretningsprocesser. Virksomheder som SmartyLance.com, aktiverer en virksomhed for at sende et projekt til et projekt markedsplads og modtage bud fra eksperter på området. Disse type af freelance websteder match virksomheder med freelance professionelle, konsulenter og uafhængige entreprenører. Der er mange fordele for en virksomhed at bruge tjenester som SmartyLance. Først, markedet gør det muligt for virksomheder at bruge en centraliseret placering til at sende deres projekt, modtager bud på dette projekt, kommunikere med potentielle leverandører, vælge en vindende bud, (enten på laveste omkostninger eller baseret på legitimationsoplysninger, ekspertise eller forudgående feedback fra en bestemt udbyder), administrere projektets specifikationer, modtage leverede projektet og gøre endelige betaling baseret på vilkårene i auktionen. Denne centraliserede marketplace leveres af SmartyLance stærkt strømliner hele outsourcing og gør det muligt business ejer eller bestyrer at have større kontrol over hele outsourcing-processen.
STIGENDE KONKURRENCE
Konkurrence er et kompliceret emne for mange mennesker. I sidste ende, konkurrence er godt for forbrugerne, uanset om forbrugeren er en enkeltperson eller en virksomhed, konkurrencen giver mulighed for produkter og tjenester til at opretholde høj kvalitet og lav pris. Selv om mange mennesker ikke lide konkurrence, fordi det tvinger indsats for at forbedre kvaliteten, resultere fordelene for økonomien som helhed endda i forbedrede produkter og tjenesteydelser for de mennesker at afskedige konkurrence og hovedpine nogle gange bringer. Freelance markedspladser som SmartyLance er ingen undtagelse i denne konkurrence forbedrer den generelle kvalitet og værdi for projektet køber og forårsager freelance provideren til at tilpasse sig markedsvilkårene i en praktisk og intelligent måde at vinde nye business. Fordele for virksomheden søger for at ansætte freelancere er indlysende. For eksempel, kan firma A udarbejde en liste over konsulenter til at arbejde på udformningen af deres nye firmalogo. Denne liste kan indeholde en lang række design virksomheder fra samme geografiske område. Firma A vil være forpligtet til at indsende en RFP ved at kontakte hver designfirma individuelt, hvori kravene i deres projekt og anmode om et tilbud baseret på krav. Mange faktorer spiller ind i beslutte, hvilken design firma selskab A vil vælge. Chancer er, at ved hjælp af denne fremgangsmåde, firma A vil ende med at betale for meget for projektet og kun har en håndfuld af udbydere at vælge imellem. Virksomhed B skal også outsource udformningen af deres nye firmalogo. Stedet for at udarbejde lister over design virksomheder, hvilket kan resultere i overpris citater, beslutter firma B at sende deres logo designprojekt til SmartyLance markedsplads. Dermed gør det muligt for selskab B at få konkurrencedygtige bud, at hjælpe med at sikre, at virksomhed B bliver den mest konkurrencedygtige pris for deres projekt. Ved at sende logo design projektet til SmartyLance, selskab B ikke kun reduceret omkostninger forbundet med projektet, de havde adgang til specialister og dygtige professionelle designere fra hele verden konkurrerende at give selskabet B den bedste omkostninger og højeste kvalitetsdesign for deres penge. Hele processen blev forvaltet nemt gennem virksomhed B SmartyLance konto gør det muligt for dem at holde kontakt, administrere projektspecifikationer, administrere konkurrerende bud og send betaling nemt og sikkert gennem en af flere forskellige betalingsmetoder. En spærret konto aktiveret selskab B at sikre, at betaling ikke var frigivet til udbyderen, indtil alle projektkrav var opfyldt. Virksomhed B held outsourcet logo designprojekt og var i stand til at redde flere hundrede dollars. De har også modtaget projektet flere dage hurtigere end firma A. I dette eksempel på virksomhed A og virksomhed B ser vi at virksomhed A havde begrænset sin evne til at finde en dygtig professionel og begrænset sin evne til at spare penge på projektet. Virksomhed B tog fuld fordel af alle ressourcerne og fordelene ved SmartyLance markedsplads og var i stand til at spare tid og penge. Ved at outsource forretningskritiske funktioner, ikke der er business kernefunktioner, organisationen stærkt fordele gennem en besparelse på tid og penge som gengæld fordele os gennem hele faldende omkostninger der er overleveret til forbrugeren.
AT OUTSOURCE ELLER IKKE AT OUTSOURCE?
Det er det spørgsmål mange ejere af små virksomheder og store selskaber både spørger sig selv hver dag. Risici er forbundet med enhver ny strategi eller tanke forretningsproces. Men ligesom enhver virksomhedsbeslutning, kan risikoen styres. Ved intelligent vælge en udbyder, der matcher din påtænkte færdighedskrav, omhyggeligt detaljering og skitserer dit projektkrav, og sikre, at du opretholde kravene inden for budgettet, kan fordelene opvejer risiciene.
En af de mere almindelige frygt blandt nogle større organisationer, der kan være tilbageholdende med at outsource projekter er en frygt for ukendt. Denne frygt stammer fra den iboende evne til at føre tilsyn med hvert aspekt af projektet fra start til slut og at evaluere hvert skridt på vejen. Interne medarbejdere afsættes til et projekt evalueres mere let og kan blive guidet gennem ydeevne og arbejde vurderinger. Ledere kan føle, at outsourcede projekter er vanskeligere at overvåge og styre med en ørn øje. Sagen er, at så længe der er veldefinerede kontraktlige forpligtelser og projekt indberetningskrav, en udliciteret projekt kan faktisk resultere i en mere håndterbare resultatet end faktisk troede. Også, talentmasse og færdigheder opnået, der kan være helt utilgængelige for organisationen give organisationen at nå milepæle og opnå succes, der aldrig kan have været muligt med deres nuværende medarbejdere.
OUTSOURCING KONTROVERS:
Den outsourcing kontrovers, der gør overskrifter i dag er den offentlige mening af outsourcing arbejdspladser til andre lande. Dette omfatter fremstilling af produkter, som dem, der er “Made In China” samt service outsourcing såsom computer programmering, som er outsourcet til faglærte arbejdere i Indien. Man kan argumentere for, at outsourcing projekter udlandet tager lejlighed fra arbejdstagerne i deres hjemland. Andre kan hævde, at outsourcing projekter, om det er oversøiske eller i det samme land er en stor mulighed, der vil forbedre forretningsprocesser, øge produktiviteten, reducere omkostningerne og har en samlet positiv effekt på økonomien, således at der skabes flere nye arbejdspladser og specialiserede arbejdspladser i områder, særlige færdigheder. Alle virksomheder er konstant på udkig efter måder at øge produktivitet og lavere omkostninger. Fra et økonomisk synspunkt er øge produktiviteten og sænke omkostningerne væsentlige elementer i virksomhedens succes. Forretningsmæssig succes, fører igen til mere vækst, som fører til jobskabelse, det være sig i et mere specialiseret færdighed område eller gennem udvikling i nye typer af arbejdspladser i nye specialiserede områder.
OUTSOURCEDE FORRETNINGSPROCESSER
Som tidligere nævnt, kan praktisk taget enhver forretningsproces, ikke er relateret til core business aktivitet outsources. Nogle eksempler på almindeligt outsourcede forretningsprocesser omfatter:
Regnskab og økonomi
Grafisk Design & Multimedia
Salg og Telemarketing
Webdesign og udvikling
Administrativ støtte og indtastning af Data
Business strategi, reklame, forretningsplaner, Consulting
Juridiske, kontrakter, Copyright, Corporate, iblanding
Software og teknologi, databaseudvikling
Skrivning og oversættelse, kopi skriftligt, kreativ skrivning
Pressemeddelelser
EN GIVENDE KARRIERE
At have et speciale eller færdighed i et bestemt område kan giver dig mulighed at starte en karriere som konsulent eller freelancer. Freelancing giver dem fleksibilitet til at arbejde på egen hånd og på din egen tidsplan. Du kan vælge hvilke projekter matche din dygtighed sæt og beslutte, hvilke former for freelance-projekter, som du ville være interesseret i at arbejde på. Der findes mange kilder til find freelance arbejde. Nogle kilder omfatter browsing freelance mapper, job, bestyrelser og registrering med talent auktion sites som SmartyLance. Alle disse ressourcer er fyldt med potentielle arbejdspladser. I sammenligning synes det, at talent auktioner er de mest omfattende ressourcer, tilbyder de mest fleksibilitet til både freelancer og virksomheden ansætte en freelancer. De tilbyder bredden og dybden af programoversigter og enkelhed til at byde på mange projekter samt services gør det muligt for håndteringen af hele betalingsprocessen via en service provider konto med talent auktion site. Budgivning på projekter kræver meget disciplin og planlægning. Før placere et bud eller give et tilbud på et projekt, freelancer skal der tages hensyn til mange faktorer, herunder længden af tid, der kræves for projektets afslutning, budget service køber har råd til, og hvorvidt de faktisk kan opfylde kravene at fuldføre projektet. Det er også vigtigt at huske, at udvikle relationer med service købere kan føre til mere arbejde i fremtiden. Udvikle et forhold med service købere og møde eller overstiger deres projekt forventninger vil giver dig mulighed at udvikle et kundegrundlag, der tillader dig at næsten altid have nye projekter til at arbejde på.
KONKURRENCE PROJEKTER
Der vil altid være konkurrence i alle former for virksomhed. Der er hård konkurrence for freelance-projekter. En af de vigtigste måder at konkurrere og vinde er at gøre dig selv skille sig ud fra resten af publikum. Du kan starte ved finjustering dit CV. Dette vil tvinge dig til at tænke på dine præstationer samt din nøjagtige færdigheder og evner. Der er mange tjenester, der kan hjælpe dig med dit CV, herunder ResumeEdge. Ved hjælp af en tjeneste til at hjælpe dig med dit CV vil gøre dig til bedre at forklare dine resultater og præsentere dem på en måde, der vil fange og imponere læseren. Især hvis du er en uafhængig freelancer, vil at have dit CV retooled af ResumeEdge tillade dig at skille sig ud i en overfyldt markedsplads. Mange freelance service købere vil gerne se en liste over dine resultater og dine færdigheder. Hvis du tilmelder dig som en udbyder med en freelance markedet som SmartyLance, tilbyder de flere forskellige muligheder, der gør det muligt
Du kan skille sig ud over mængden. Først, der er forskellige abonnement niveauer ved registrering. Der er et begrænset abonnement, en Novice abonnement eller en professionel abonnement. Hver højere niveau abonnement tilbyder flere muligheder til tjenesteudbyderen. Hver tjenesteudbyder har evnen til at sende en profil, beskriver forskellige oplysninger om deres evner. Begrænset abonnementer begrænse omkostningerne intervallet som en tjenesteyder kan byde. For eksempel, kan en begrænset service provider kun bud på projekter med en pris varierer mindre end tusind dollars. Novice abonnement serviceudbydere kan byde på projekter mindre end fem tusind dollars, og professionelle abonnement serviceudbydere kan byde på et service niveau projekt. Flere tilføjet bonusser med nybegyndere og Professional abonnement niveauer omfatter evnen til at købe legitimationsoplysninger verifikation tjenester samt evnen til at skrive “Køb nu” projekter. Legitimationsoplysninger verifikation tjenester giver dig mulighed at skrive oplysninger relateret til dine referencer, certificeringer, licenser, uddannelse og tidligere beskæftigelse. Blot føje disse indstillinger til din konto giver dig en særlig betegnelse med angivelse af at dine oplysninger er blevet kontrolleret og bekræftet som værende sandt og korrekt med freelance markedet. Denne betegnelse giver dig en ekstra grad af troværdighed gør dig skiller sig ud fra resten af tjenesteudbyderne og gør det muligt at fremvise dine præstationer og færdigheder, giver en service køber tillid vælger du at afslutte deres projekt. Dette vil uden tvivl føre til mere arbejde og flere projekter kommer din vej. Ud over at verificere dine legitimationsoplysninger, har du mulighed for at fremvise en portefølje af dit tidligere arbejde. Dette tillader dig at vise service købere dine resultater og dine succeser med tidligere klienter. Fremvisning af din portefølje er et andet vigtigt aspekt, der giver tillid til køber service i din evne. Endelig, de højere niveau abonnementer aktiverer du som en udbyder at tilbyde “Køb nu” løsninger. Lignende at købe produkter straks uden byde på store produkt auktioner såsom Ebay, “Køb nu” løsninger aktiverer freelance tjenesteudbydere og konsulenter til at stille en løsning til rådighed for alle service købere til et bestemt sæt pris. For eksempel, kan en freelance grafisk designfirma oprette en “Corporate identitet pakke” aktivering service køber til at købe denne pakke, som kan omfatte det grafiske design af et logo, samt design af brevpapir, visitkort og bannerreklamer. Et andet eksempel kunne være fra en advokat eller juridisk konsulent, der skaber en indarbejdelse pakke, der inkluderer corporate setup og indarbejdelse tjenester for alle halvtreds stater, oprettelse af aktionær aftaler, beskæftigelsesaftaler om og registreret agent tjenester, alle for en fast pris. Disse enkle eksempler på “Køb nu”-tjenester aktiverer freelance konsulenter og uafhængige entreprenører til at oprette nem muligheder for service købere, der søger enkle løsninger og hurtig ekspeditionstid. Tjenesteudbydere også nyde at skabe disse type af tjenester, fordi det gør det muligt for dem at fokusere på deres kerne interesser og evner. Kun højere niveau abonnementer som nybegyndere eller begrænset abonnementer aktiverer freelance-udbydere til at sende “Køb nu” projekter. Skønhed af disse yderligere indstillinger som en freelance-udbyder er, at du kan fokusere på et specifikt aspekt af din virksomhed. Hvis du er en konsulent for en grafisk design virksomhed, og du bare nyde oprettelse og design af firmalogoer og identiteter, kan du finde arbejde specifikt på dette område ved at sende din egen “Køb nu” løsning.
Hvis du er jurist arbejder for din egen advokatvirksomhed og din passion er nye business opsætninger og indarbejdelse tjenester, kan så du styre projekter din måde med en “Køb nu”
opklaring sendt på en freelance markedet som SmartyLance.
KONKLUSION
Disse er blot et par eksempler på de mange muligheder, der findes som en freelancer. Uanset om du er en lille virksomhed, en enkeltperson eller en stor virksomhed, fungerer denne artikel blot som en guide til at hjælpe dig i din søgen efter at bruge outsourcing til din fordel for at hjælpe din virksomhed vokse og blomstre. Outsourcing, når det gøres korrekt, kan gavne din virksomhed i så mange forskellige måder. De to mest åbenlyse fordele er en besparelse på tid og penge. Fra den freelancer synspunkt, er denne artikel blevet udviklet for at hjælpe uddanne og vejlede dig med de mange muligheder for at finde arbejde samt at dykke ned i hovederne på freelance service købere. At kende deres bekymringer og forstå grunde til at vælge en tjenesteudbyder over en anden vil høj grad gavne dig ved at aktivere du kan øge dine odds for at få nye virksomheder. Forståelse af de bekymringer og behov for service købere vil føre til din gevinster som tjenesteudbyder. Hvis du er i stand til at give nok folk med tjenester, som de ønsker, vil du altid være i demand.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *