Arbejder en bly – hvad du bør og ikke bør gøre

Fem nøgler til at sælge forsikringsprodukter

Sælger forsikring er ikke let. Det er en meget konkurrencedygtig business fyldt med en forvirrende vifte af produkter. Forbrugerne kan ikke lide at tænke på forsikring, og de mener normalt prisen er for høj. Mange mennesker tror, at de behøver det, eller de er simpelthen villige til at udskyde en indkøbspolitik, indtil de har mere tid og/eller penge. Derudover kan købe en politik være forvirrende for den uindviede forbruger.

Du har raslede op fem forsikring kundeemner fra en topnotch online service. Klar til at sælge hver og en af dem. I det mindste tror du, du er klar. Her er nogle tips til at hjælpe dig med at forberede sig på at gå 5 til 5.

1) arrangeres

Før nogen, skal du være organiseret. At være organiseret henviser til både det produkt, du sælger og metoden hvorved du sælger den. Først, skal du kende dit produkt vrangen ud og være i stand til at tale om det nemt. Hvis en potentiel kunde har et spørgsmål om tidsbegrænset livsforsikring og hans eller hendes valg med hensyn til længden og mængden af dækning, skal du være i stand til at give dem et præcist svar. Når du ringer kundeemner, skal du sørge for du har alt hvad du behøver med dig. Det er at foretrække at kalde med computeren foran dig, så du kan nemt få adgang til alle oplysninger, du kan kræve. Du vil ikke miste et salg, hvis du bliver bedt om et spørgsmål og du siger, “Lad mig bare dobbelttjekke min computer,” men du kan tabe det, hvis du siger, “jeg ikke har disse oplysninger lige nu, jeg bliver nødt til at vende tilbage til dig på det.”

Du skal også være forberedt på den måde, hvorpå du gå om at forfølge dine kundeemner. Det vil tage mange telefonopkald, før du opretter forbindelse med en bly. Du skal bruge et system til sporing af opkald, at tage noter, når du taler med i spidsen og til at bestemme den næste aktion skal træffes med hensyn til at føre. Det er meget vigtigt, at du tager tid til at holde omhyggelige notater om et kundeemne. Mangler en opfølgende opkald, glemmer at sende anmodede materialer eller mister oplysninger afgørende for at føre vil alle have det samme resultat — ingen salg.

2) blive uddannet

At være uddannet betyder at du forstår marketplace, dine produkter såvel som dine potentielle og eksisterende kunder. Hvordan kan du vide, hvis du er ordentligt uddannet? Spørg dig selv dette enkle spørgsmål-hvad gør min service og produktet mere værdifulde end nogen af de andre tjenester og produkter, crowd forsikringsmarkedet? Hvad er værdien af det, du forsøger at sælge og hvad adskiller det fra alle resten? Er det din forpligtelse til service? Er du en fuld service agentur, tilbyder en bred vifte af produkter? Gøre dine produkter bære stor værdi, er de konkurrencedygtige men gør forbrugeren får mere for pengene end fra nogen anden virksomhed? Måske du giver ekstra tjenester vederlagsfrit — et månedligt nyhedsbrev, portefølje planer eller en årlig forsikring review?

For at definere, hvad der giver din service og produkt værdi, skal du vide, hvad dine konkurrenter tilbyder, forstå, hvad forbrugerne ønsker og bestemme de betydelige attributter af dine produkter.

3) være hurtig

Når du modtager et nyt kundeemne, skal du handle hurtigt. Hvis en person har anmodet om oplysninger, der er et lille vindue af muligheder for dig at gøre kontakt. Arbejder mod dig er, at folk er travle og det vil normalt tage 5 opkald eller mere for dig at forbinde med en bly. Hvis du har mulighed for at efterlade en besked, så hver gang du får chancen for. Hænge på nogens voicemail er svarende til aldrig at have gjort kravet på alle.

4) være høflig og professionel

Når du kontakter en person via telefonen altid huske, at du er, i det væsentlige, i hjemmet eller område. Med andre ord, taler du med nogen fordi de er villige til at lytte til dig. Altid være høflig og professionel, selvom kundeemnets opførsel ikke er gensidig. Spørge om du har kaldt på en god tid, og hvis ikke, hvis der er en bedre tid til at ringe. Forsøg ikke at holde nogen ved telefonen, hvis de har sagt, de er travlt. Altid tilbyde at kontakte bly på et andet tidspunkt eller til at sende dem oplysninger via e-mail eller på posthuset. Prøv at holde kontakten i live, og hvis de siger, de ikke er interesseret, spørg hvis du kunne kalde dem igen i tre måneder for at se om de kan være interesseret i dit produkt. Selv hvis du sælger at føre noget, kan du stadig realisere et salg på grund af din telefon anstand. Der fører, der ikke virker ud måske kender nogen, der er på udkig efter forsikring og din professionelle adfærd kan have imponeret ham eller hende nok at nævne din virksomhed. Én ting er sikker, hvis du er uhøflig eller ikke-professionelle, denne person vil helt sikkert tale om din virksomhed til venner og familie, og disse samtaler vil ikke hjælpe dig en smule.

5) være villig til at gå den ekstra mil

Forbrugerne klager konstant over dårlig service. Husk, at du arbejder for at tjene virksomhed som at føre, og når du har gjort det; du arbejder for at holde deres virksomhed og eventuelt udvide den. Hvis du udvikler et ry for god service og gå ud over normen, når det kommer til service, din virksomhed vil blive afholdt i høj henvisning og gode ord-til-mund vil give dig flere kunder.

Fører sælger ikke sig selv. Ja, vil der være de sjældne gange, når du får denne let salg, men oftere end ikke det vil tage persistens, indsats og viden for dig at konvertere en forsikring føre til en klient. For at lykkes, skal du være på toppen af dit spil dag ind og dag ud. Kan du gå 5 til 5 i konvertering af disse nye kundeemner? Hvis du gør, vil du batting 1,000.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *